Lirik lagu penuh Odoi dari Estranged adalah seperti berikut. Tiada apa-apa yang dapatku berikan.


Lirik Lagu Tahan Rindu Milik Anak Kompleks Tahan Rindu Bila Jauh Sayang Sonora Id

Ble juga saya dapat maklumat.

Memang susah kalau mahu percaya lirik. Menurutnya mesej yang disampaikan memang kedengaran merapu namun terjadi setiap hari dalam kehidupan ramai. Kalau kau tidak percaya ambil kapak belahlah dadaku ini kalau kau mau percaya bagus lagi sa saja yang kau pilih. Bagus lagi sa saja yang kau pilih.

Kalau kau mau percaya. Memang susah aku mau lari. Kalau ditanya sama ada saya berharap atau tidak ke pentas akhir tentulah ada.

Betul ke yang jadi nih. Memang susah aku mau lari dan aku tetap setia menanti odoi sayang jangan kau begini mana tau tiba-tiba sa berhenti. Biasanya takkan rasa sakit bila kena cabut gigi.

Mana tau tiba-tiba sia berhenti. Tak mudah untuk kita menjiwai sesebuah lagu itu dengan baik sewaktu bertanding kerana umum tahu masa untuk membuat persediaan latihan agak singkat. Ia teramat sakit.

Lirik lagu penuh Odoi dari Estranged adalah seperti berikut. Mereka mahu SMS selalu mahu telefon selalu dan mahu berjumpa selalu. Kalau boleh seminit pun tidak boleh berhenti.

Bab lirik lagu memang saya ini agak susah cepat tangkap. Meskipun lagunya kedengaran santai tidak bermakna Bael0n mahu pengisian liriknya tidak penting. Bagus lagi sa saja yang kau pilih.

Tak ku ulangi kesilapan itu. Walau bertahun ku tunggu jawaban. Bagus lagi sia saja engkau pilih.

Ku dah rimas skang time tuk aku bebas. Lirik Lagu Odoi by Estranged. Kalau kau tidak percaya.

Ya Allah bila memang Kau cuba Aku percaya Kau sayang padaku Ya Allah Ya Rabbi. Kalau kau tidak percaya ambil kapak belahlah dadaku ini kalau kau mau percaya bagus lagi sa saja yang kau pilih. Lirik Lagu Estranged Odoi Lagu Popular Sabah Lirik Lagu Odoi-Estranged.

Kuharap engkau dapat mengertikan. Ambil kapak belahlah dadaku ini. Yang datang dalam mimpiku.

Walau bertahun ku tunggu jawaban. Macam mahal juga tu harga RM250 scaling bawah sahaja cabut. Bagus lagi sa saja yang kau pilih.

Kalau boleh saya memang tak nak benda-benda ini minta jauhlah. Kalau kau mau percaya. Dan aku tetap setia menanti.

LIRIK - LIRIK LAGU Khamis 19 April 2012. Tapi kalau kita sendiri tak nak usaha sedaya upaya memang sampai bila-bila lah kita tak kerja kan. Memang susah aku mau lari dan aku tetap setia menanti odoi sayang jangan kau begini mana tau tiba-tiba sa berhenti.

August 9 2011 at 139 AM Anonymous said. Kiranya engkau fahami hatiku. Lirik lagu penuh Odoi dari Estranged adalah seperti berikut.

Kalau kau tidak percaya. Tapi memang lirik dia tuh menyeramkan jugaso tunggu la nantibila semua nya dah terjawabthanx sebab cerita pasal kejadian nih. Kalau dengar gigi berbunyi2 time kena tarik tu normal tapi kalau tak kebas sepenuhnya mmg kak pip pangkah klinik tu takkan datang semula.

Orang yang panjat gunung dia kena matlamatkan nak sampai ke puncak gunung. Lirik Lagu Malaysia Sonia Sebuah Cinta Gunawan. Saya akui itu kelemahan diri.

Lirik Lagu Anak Kampung - Jimmy Palikat feat. Ada sesuatu ingin kukatakan. Memang susah aku mau lari.

Tapi kini pabila kau tiada di sisi. Memang susah aku mau lari. Selama ini dirimu kusayang.

Tapi depends juga dgn kepakaran doktor tu. Lirik lagu penuh Odoi dari Estranged adalah seperti berikut. Kalau kau mau percaya.

Saya buatlah macam mana pun kalau peminat tidak terbuka hati tak boleh buat apa juga. Tapi kalau hujungnya kecik aje kecik boleh tahan atau langsung tak ada usaha hari ini memang sakit sangat. Walau bertahun ku tunggu jawaban.

Ambil kapak belahlah dadaku ini. Lirik Lagu Rindu Pengubat Luka - Toi OST Kerana Sarah Sering kali ku terkenang saat kau tersenyum. Kalau kau tidak percaya.

Lirik Anak Gadis - SSK feat PaanG. Mahu kau terluka Bukan niatku Kalau pun memang Aku bersalah Namun sebesar manakah Begitu susah utk kau maafkan Hingga ingin kau singkirkan Bumi yang manakah yang tak pernah basah Bila hujan mencurah 2 Aku usah berubah. Ambil kapak belahlah dadaku ini.

Untuk percaya segala kataku. Kalau kau tidak percaya ambil kapak belahlah dadaku ini kalau kau mau percaya bagus lagi sa saja yang kau pilih. Sama seperti buka perniagaan makanan kalau hati pelanggan tak terbuka ke kedainya apa daya katanya.

Odoi sayang jangan kau begini. Anak gadis yang tak tahu malu. Nak kata percaya kat ulek mayang nih x sangat nak kata x percaya pun x juga.

Lirik lagu penuh Odoi dari Estranged adalah seperti berikut. Ku tak mahu dirimu dalam hidupku. Walaupun kau tidak percaya.

Stings - Ingat Ku Dalam Doa Mu. Kalau hujungnya besar usaha dekat sini jadi kurang susah. Memang tidak padan dan tidak sepadan.

Masih saya ingat kalau ada orang mati misalnya di kawasan kejiranan di rumah di Indonesia kalau masa nak tidur mesti ada dengar suara-suara ghaib. Ku terdampar layu beralunan sepi. Tak guna aku memaksa dirimu.

Jimmy Palikat Memang aku ini anak orang miskin. Nak cari kerja memang susah lebih-lebih lagi dengan keadaan dunia sekarang ni. Dan aku tetap setia menanti.

Odoi sayang jangan kau begini. Kalau kau mau percaya. Memang susah aku mau lari.

Manakala dalam lirik pun saya berulang sebut Ngamsoi kerana senanglah diingati setiap pendengar katanya. Sebab sudah berpunya apabila lebih-lebih diminati senario berikutnya pasti sakit susah dan perit. Kalau kau tidak percaya.

Ambil kapak belahlah dadaku ini. Kalau kau tidak percaya Ambil kapak belahlah dadaku ini Kalau kau mau percaya Bagus lagi sa saja yang kau pilih Memang susah aku mau lari Dan aku tetap setia menanti Odoi sayang jangan kau begini Mana tau tiba-tiba sa berhenti Walau bertahun ku tunggu Jawaban darimu Engkau masih membisu Biarpun kau sudah tahu Hanya kau ku mahu Engkau masih membisu. Semoga sedikit perkongsian ni boleh jadi inspirasi untuk korang supaya tak putus asa dalam job hunting korang.

Saya bernasib baik kerana saya tak dapat melihat benda itu keistimewaan itu cuma tertumpu pada perasaan dan pendengaran saja. Dari kekusutan yang halang ku untuk bernafas. Dan aku tetap setia menanti.

Memang susah aku mau lari dan aku tetap setia menanti odoi sayang jangan kau begini mana tau tiba-tiba sa berhenti.


Ip Portal Test By Gurpreet Singh Issuu