WAFEEN WARDAH mempunyai impian untuk membina rumah tangga bersama lelaki ilihannya Daniel Elhan. Niat hati cuma mahu cuba Jika salah tegurlah Ku mengalah terima.


Satu Janji Facebook

Biarku salah tanpa sedar Tak nak mengalah tanpa sabar Yang salah tak nak kalah biar Yang sudah tu sudahlah dengar.

Niat hati cuma mahu cuba cinta salah ku mengalah. Tak pernahkah kau rasa salah Apa salahnya itu masalah Serba salah serah Tumpah darah merah Geli jadi gelisah Benci pun jadi marah. Tanpa Sha sedari ada insan yang sedang tenat dengan Cinta. Hati tempat yang syaitan suka goda.

Posted by leez at 11212011 014500 am No comments. Akan ku cuba hidup bahagia Akan kutempuh lumrahnya bercinta. Jangan Benci Cintaku ialah sebuah drama adaptasi novel dengan tajuk yang sama karya novelis Emy Roberto terbitan syarikat Idea Kreatif syarikat yang telah menerbitkan novel Titian Cinta yang menjadi antara drama adaptasi novel yang trending pada tahun 2017.

Dia berhak utk menerima cinta laindan ko berhak utk mencari cinta yg lain. Maka aku setulus-tulusnya meminta mu seikhlas-ikhlasnya Terima lah ku. Cuba mentafsirkan niat yang tersirat Ini sifir ku buat untuk ku punya peminat kuat Ah.

Niat hati cuma mahu cuba Jika salah tegurlah Ku mengalah terima Tak pernahkah kau rasa salah. Jika denganmu salahKu tak mahu yang benar. Terbang terbang Terbang melayang.

Tak pernahkah kau rasa salah Apa salahnya itu masalah Serba salah serah Tumpah darah merah Geli jadi gelisah Benci pun jadi marah. Tak pernahkah kau rasa salah Apa salahnya itu masalah Serba salah serah Tumpah darah merah Geli jadi gelisah Benci pun jadi marah. Terbang terbang Terbang melayang.

Serba salah serah Tumpah darah merah Geli jadi gelisah Benci pun jadi marah Biarku salah tanpa sedar Tak nak mengalah tanpa sabar Yang salah tak nak kalah biar. 072219 - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics. Dan sekarang Sha cuba sibukkan diri mengajar kelas malam.

Menggantikan drama halalkan hati yang kucuri yang sudah habis minggu lepas lagi tuh. Yeaku taw hati susah untuk melepaskanapatah lagi merelakan. Sudah hampir lima 5 bulan Sha menyepikan diri.

Lelaki yang soleh takkan mengalah hanya kerana cinta seorang perempuan. Amanah Allah yang perlu kita sendiri jaga dan orang lain juga perlu jaga. Niat hati cuma mahu cuba Jika salah tegurlah Ku mengalah terima.

Hidup dan ujian saling bersahutan. Misalnya wanita itu tidak ingin dirinya dimadukan. Request Chord Services Organizes Chords Collection.

Disapa oleh seorang sepupu yang ku kira paling bengkeng dan sombong. By Jejari Sukma 20 April 2020 20 April 2020 0 Nama. Cerai Kerana Tak Mahu Dimadu Akhirnya Jatuh Cinta Dengan Suami Orang.

Tapi biarlah kena pada tempatnyadan biarlah kena pada dasarnya. Tak pernahkah kau rasa salah Apa salahnya itu masalah Serba salah serah Tumpah darah merah Geli jadi gelisah Benci pun jadi marah. Terbang terbang Terbang melayang.

Cerai dimohon wanita itu daripada suami. Benarkan lah aku temani mu Mengharungi hidup bersama Dan padaNya yang teresah Kita berserah. Nak nak ia dilafazkan oleh seorang perempuan.

Assalamualaikum wbt - Sekadar Berkongsi Ilham dan Pengalaman. Renunglah ke mata ku Pasti niat terlihat Hasrat ku membina cinta denganmu. - NIAT HATI X NK BERPISAH.

Bukan kerana tak sabar menanti tetapi Daniel Elhan hanya pandai menabur janji hinggalah suatu hari dia bertemu dengan seorang lelaki. Tak salah andai kau mahu menyalahkan diri sendiri. Hikayat Cinta Si Pematah Hati.

Terbang terbang Terbang melayang. Samada hati kita atau hati orang lain seadilnya kita kena sama-sama jaga. Hati masih sayu menangis.

Lidah yang terkunci mungkinkah merawat hati. Tak pernahkah kau rasa salah Apa salahnya itu masalah Serba salah serah Tumpah darah merah Geli jadi gelisah Benci pun jadi marah. Saturday December 23 2017.

Pendek kata hati itu amanah. Yang Sha tahu hanya Kerja dan terus kerja. Cerai adalah jalan terakhir apabila suami isteri tiada lagi jalan penyelesaian terhadap kemelut rumah tangga mereka.

Tapi Sha terpaksa mengalah hanya kerna Sha tak mahu orang lain kecewa. Dia yang melakukan kesilapantapi mengapa kau yang meminta maaf. Niat hati cuma mahu cuba Jika salah tegurlah Ku mengalah terima.

Benar teman kini dia kembali. Niat hati cuma mahu cuba Jika salah tegurlah Ku mengalah terima. Tapi akhirnya dia jatuh cinta pula dengan suami orang lain.

Terlalu mudah atau terlalu payah Iman dan harapan kekadang goyah. Begitu juga sebaliknya dengan hasad dengki cemburu dan haloba. Bukanlah mengalah menolak takdir Allah cuma lelah dengan jiwa dihanyutkan lemah.

Bukan niat Sha ingin melukakan hati Yuz. Perempuan Sy dah putus dngan ex sy leih kurang sebulan. Biarku salah tanpa sedar Tak nak mengalah tanpa sabar Yang salah tak nak kalah biar Yang sudah tu sudahlah dengar.

INDAH HATI - INDAHLAH KATA Dunia ini tidak salah selagi kita memburunya dengan niat yang betul Salam kasih Kerana Allah. Aku Mengandung Di Saat Cinta Terputus Kerana Orang Ketiga Dan Sikap Ku Yang Mengabaikan. Sedarilah sesungguh-sungguhnya fahamilah sedalam-dalamnya Ada cinta yang di dunia membawa ke syurga.

Sayangnya sekian lama dia menanti masih belum ada sebarang tanda di jari. Biarku salah tanpa sedar Tak nak mengalah tanpa sabar Yang salah tak nak kalah biar Yang sudah tu sudahlah dengar. Cis bengang sungguh ketika itu.

Biarku salah tanpa sedar Tak nak mengalah tanpa sabar Yang salah tak nak kalah biar Yang sudah tu sudahlah dengar. Niat hati cuma mahu cuba Jika salah tegurlah Ku mengalah terima. Ya aduhai kata-kata yang membuatkan darahku tersirap.

Tunang sy ni pula ego dia tinggi sgtKlu dah marah semua ayat yg menghiris hati dia lemparkan kat saya wlaupun dgn benda kecil sahajaSudah byk kali sy mengalah dan pertahankan hubungan kami kerana sy tahu dia sayangkan sangat kat sayaTp tiap kali sy cuba pujuk dia dia mesti berkata byk lagi lelaki yang blh memahami dan bagi saya kesenangan. Hati tempat lahir kasih sayang dan cinta. Tetapi ku tidak mahuCinta selain darimu.


Oh Qalbu Posts Facebook