Get up to 5 months free. Read about Ini Yang Ku Mahu from Ernie Zakris Ini Yang Ku Mahu - Single and see the artwork lyrics and similar artists.


Bukan Untukku Lockscreen Screenshot Lockscreen Screenshots

Biar semua hancur dan musnah Aku tahu aku tahu Itu memang mudah.

Yang ku mahu ini ayng ku mahu itu yang. Ini yang ku mahu yee tolong pergi Ini yang ku mahu tolong pergi Aku bukan dusta bukan gila Tolong pergi. Semakin hari semakin pedih Ku tetap setia Jangan sampai hatiku yang mati. Ernie Zakri Ini Yang Ku Mahu Lyrics online.

Penghasilan manuskrip saya yang pertama ni banyak dibantu oleh seorang rakan penulis senior - Ebrizadialah yang banyak tolong saya berikan ilmu dan tunjuk ajar itu ini. Provided to YouTube by HUI HVANG ENTERPRISE SDN BHDIni Yang Ku Mahu Ernie ZakriIni Yang Ku Mahu 2015 Hui Hvang Enterprise Sdn BhdReleased on. Semakin hari semakin pedih Ku tetap setia Jangan sampai hatiku yang mati.

Ini yang ku mahu tolong pergi Ini yang ku mahu tolong pergi. Listen to Ini Yang Ku Mahu on Apple Music. Listen to Ini Yang Ku Mahu by Ernie Zakri on JOOX now.

Ini yang ku mahu - take 4 malaysiaundergroundsceneapilindieindiemusicindieartistindierockpunkpunkrockalternativemalaysiakualalumpuralternativerocksapotsapotlokalkatasapotlocalbandundergroundundergroundmusicband. Biar engkau dengar semua Aku tahu aku tahu Kita tak sempurna. C Am F G Am F Biar engkau dengar semua C Aku tahu aku tahu G Kita tak sempurna Am F Biar semua hancur dan musnah C Aku tahu aku tahu G Itu memang mudah Dm G Semakin hari semakin pedih Ku tetap setia Dm G Jangan sampai hatiku yang mati Chorus.

Ernie Zakri songs in November. Biar semua hancur dan musnah Aku tahu aku tahu Itu memang mudah. Listen to Ini Yang Ku Mahu - Single by Ernie Zakri on Apple Music.

Itu memang mudah Semakin hari semakin pedih Ku tetap setia Jangan sampai hatiku yang mati Ini yang ku mahu tolong pergi. Read about Bukan Ini Yang Ku Mahu from Kabuss Bukan Ini Yang Ku Mahu - Single and see the artwork lyrics and similar artists. Ini yang ku mahu tolong pergi Ini yang ku mahu tolong pergi.

Lirik Lagu Bukan Ini Yang Ku Mahu Kabus merupakan lirik lagu terbaru yang disenaraikan di dalam website ini untuk KabusBerikut merupakan rangkap awal untuk lirik lagu ini Waktu itu Hari pertamaku Terlihat wajahmu Berdegup jantungkuUntuk lirik lagu penuh adalah seperti yang dipaparkan di bawah. Aku tahu kita tak sempurna Biar semua hancur dan musnah Aku tahu aku tahu itu memang mudah Semakin hari semakin pedih Ku tetap setia Jangan sampai hatiku yang mati Ini yang kumahu tolong pergi. Lihat Kord Ernie Zakri - Ini Yang Ku Mahu Chord hanya di Chord Indonesia.

Ini yang ku mahu tolong pergi Ini yang ku mahu tolong pergi. C Ini yang ku mahu tolong pergi Am Ini yang ku mahu. Provided to YouTube by One Stop MusicBukan Ini Yang Ku Mahu KabusBukan Ini Yang Ku Mahu 2019 Hazardgeek RecordsReleased on.

Yang Ku Mahu ini berkisar tentang persahabatan. Versi mp3 Laman ini. Tidak Boleh Transpose.

Stream songs including Ini Yang Ku Mahu. Ini Yang Ku Mahu- 7 months after my long break from music production this yearmusic indie indiemusic musica musician musically musicvideo live. Jangan sesali yang dulu Ku mengerti kerna ini Yang kau mahu Tetap aku rindu Belaian kasihmu Oh sayang mengapa Ini yang kau mahu Masih aku cinta Seperti dulu-dulu Oh mengapa kau harus Pergi meninggalkan diriku Link.

Lagu ini aku mulakan dgn bismillah. Lyrics Ini Yang Ku Mahu. Ini yang ku mahu tolong pergi Ini yang ku mahu tolong pergi Aku bukan dusta bukan gila.

Banyak rintangan yang menguji persahabatan antara 2 insan yang bernama Iqbal Arrazzi dan Nurhaifa Irdina. Semakin hari semakin pedih Ku tetap setia Jangan sampai hatiku yang mati. Lirik Lagu Ini Yang Ku Mahu Ernie Zakri.

Ini Yang Ku Mahu. Senarai Chord Ernie Zakri. Terserah menyerahnya kpdmu ilahi.

C Am F G Am F Biar engkau dengar semua C Aku tahu aku tahu G Kita tak sempurna Am F Biar semua hancur dan musnah C Aku tahu aku tahu G Itu memang mudah Dm G Semakin hari semakin pedih Ku tetap setia Dm G Jangan sampai hatiku yang mati Chorus. Itu Yang Aku Mahu. Biar semua hancur dan musnah Aku tahu aku tahu Itu memang mudah.

Biar engkau dengar semua Aku tahu aku tahu kita tak sempurna Biar semua hancur dan musnah Aku tahu aku tahu itu memang mudah Semakin hari semakin pedih Ku tetap setia Jangan sampai hatiku yang mati Ini yang kumahu tolong pergi Ini yang kumahu tolong pergi Aku bukan dusta bukan gila ah ah Ini. Song Ini Yang Ku Mahu from album Ini Yang Ku Mahu Single. Lirik Lagu Ini Yang Ku Mahu Ernie Zakri.

Biar engkau dengar semua Aku tahu aku tahu Kita tak sempurna. Ini Yang Ku Mahu - Single. Hasil penat dan lelah.

Video Klip Lagu Ini Yang Ku Mahu Ernie Zakri. Ernie Zakri - Ini Yang Ku Mahu Chord. Lirik Lagu Ini Yang Ku Mahu Ernie Zakri.

Semakin hari semakin pedih Ku tetap setia Jangan sampai hatiku yang mati. C Ini yang ku mahu tolong pergi Am Am F G Am F. Top Songs By Ernie Zakri.

Novel Remaja. Biar engkau dengar semua Aku tahu aku tahu Kita tak sempurna.


Tidak Ku Mahu Kehilangan Ibu Ayah Allah