Beri ku tujuan untuk terus jalan maju ke hadapan walau penat oh walau berat. Create and get 5 IQ.


Kelabu Azlan The Typewriter Yonnyboii Shazam

Gerakan emosi buat ku tercabar.

Yonny boii - kelabu ku tak mahu hanya. Bagai sekuntum bunga yang kian layu Harusku teruskan walau tak berpandu Andai kata jika aku pergi dulu. Ku berteduh disebalik bayangan ku Ku tak mahu Kau temui lampiranku Biar diriku hanyut atas perahu Ditemani bintang dilangit kelabu. Bagai sekuntum bunga yang kian layu harusku teruskan walau tak berpandu.

1 of 19. Ku hanya ikut hati yang berkata benar. Am G ku tidak mahu hanya kata kata di buku F E ku takut akan janji jadi lidahku kelu Am G ku hanya mahu rasai.

Thank you for watching Likes the video Subscribe gais subscribe itu gratis gais. Yonnyboii - Salahku Chord. Ku berteduh di sebalik bayanganku ku tak mahu kau temui lampiranku biar diriku hanyut atas perahu ditemani bintang di langit kelabu.

Hanya takut kurang Tak tahu ke mana jika habis ulang Tak mahu kata-kata Aku mahu dulang Ku nak yang berisi bukan hanya tulang. Ditemani bintang di langit kelabu. Ku hidup ku bernafas juga bernafsu.

Ditemani bintang dilangit kelabu. Tak mahu kata kata aku mahu tulang ku nak yang berisi bukan hanya tulang. Hanya jasad yang berpenghunikan kalbu.

Berat mukaku ditata rias palsu. Biar diriku hanyut atas perahu. Kunci Gitar YonnyBoii x Azlan Typewriter - Kelabu Chord.

40213191901 extension 553 secretariatampasero. There is no strumming pattern for this song yet. Ku tahu ku susah.

Ku hidup ku bernafas juga bernafsu. Lagu ini masih berupa single yang didistribusikan oleh label Indigital Music. Walau kaki dah penat berjalan.

Bagai sekuntum bunga yang kian layu. Ku berteduh disebalik bayangan ku. Kelabu yonnyboii lirik Home.

Lirik Lagu Yonnyboii Bayang. Biar diriku hanyut atas perahu. Verse 2 Bagai sekuntum bunga yang.

Davis Davis Air Conditioning Heating Inc. Hanya jasad yang berpenghunikan kalbu salah dan silap terlanjur perbuatanku ku hidup ku bernafas juga bernafsu. Intro Am G F E hooo.

Berikut kutipan lirik lagunya Ku tidak mahu hanya kata-kata dibuku Ku takut akan janji jadi lidahku kelu Ku hanya mahu rasai diriku diperlu Ku sediakan panyung untuk engkau berteduh. Ku tak mahu kau temui lampiranku. Harusku teruskan walau tak berpandu.

Langit tak pernah biru Suasana kelabu Bekalkan mata telinga membuta jiwaku selalu diganggu Tertanya waras tak aku. Ku harap kau dapat memaafkan aku. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Ku mohon kau sabar. Salah dan silap terlanjur perbuatanku. 6 Piata Romana 1st district Bucharest 010374 Romania 2-10 Caderea Bastiliei Street District 1 010374.

Ku berteduh disebalik bayangan ku. Lirik Lagu Tujuan YonnyBoii merupakan lirik lagu terbaru yang disenaraikan di dalam website ini untuk YonnyBoiiBerikut merupakan rangkap awal untuk lirik lagu ini Bagi Ku tujuan Tunjukkan Ku jalan Untuk Terus maju kedepan Tanpa Hala tuju aku sesatUntuk lirik lagu penuh adalah seperti yang dipaparkan di bawah. Tak tahu kemana jika habis sekolah.

Ditemani bintang dilangit kelabu. Walau hanya mampu berdiam Walau hanya mampu mendengar Isi hati kau aku selam Janji sifat kau tak terpagar Hati ku sedih Jiwa ku risau Mata ku rindu Memandang engkau Aku cuba untuk Bertahan Ya aku tahu Kau mahu ku senyum Tapi hati ini Semakin mendung Tanpamu Tanpamu Ku tidak mahu hanya kata-kata dibuku Ku takut akan janji jadi lidahku kelu Ku. Hanya jasad yang berpenghunikan kalbu Salah dan silap terlanjur perbuatanku Ku hidup ku bernafas juga bernafsu.

Biar diriku hanyut atas perahu. Intro Am G F E Verse 1 Am Maafkan aku jika aku bersalah G ku hanya ikut hati yang berkata benar F gerakkan emosi buat ku tercabar Em ku tahu ku susah ku mohon kau sabar Bridge Am kadang tak selesa harus ku melempar G kadang yang ku tak mahu harus ku duga F tapi sampai bila tapi sampai bila Em harus ku begini selalu dipersalah. Jawaban tak pernah tentu Soalkan diri sendiri selalu kerna ku selalu cemburu.

Chorus Maafkan aku jika aku bersalah. Diriku diperlu F E ku sediakan payung untuk engkau berteduh Am maafkan salah silapku tahu yang G aku ni bersalah F ku hanya mahu jadi. Apa yang kau ada.

Ku tak mahu kau temui lampiranku. Kadang yang selesa harus ku. Salah dan silap terlanjur perbuatanku.

Anda bisa berlangganan atau membeli lagu ini. Intro Fm E D C Verse 1 Fm Ku tidak mahu hanya E kata kata dibuku D ku takut akan janji C Jadi lidahku kelu Fm Ku hanya mahu rasai E diriku diperlu D Ku sediakan panyung C Untuk engkau berteduh Chorus Fm Maafkan salah silap E Ku tahu yang aku. Ku berteduh di sebalik bayanganku.

Ku berteduh di sebalik bayanganku. Aku salah apa ku tak paham cinta bolehkah kau jelaskan dulu mengapa ku rasa kau jauh berbeda. Bagi ku tujuan tunjukkan ku jalan untuk terus maju ke depan tanpa hala tuju aku sesat sumpah aku penat aku berpikul walau berat.

Andai kata jika aku pergi dulu. Ditemani bintang di langit kelabu. Ku tak mahu kau temui lampiranku.

Ku hidup ku bernafas juga bernafsu Chorus Ku berteduh disebalik bayangan ku Ku tak mahu kau temui lampiranku Biar diriku hanyut atas perahu Ditemani bintang dilangit kelabu Verse 2 Bagai sekuntum bunga yang kian layu Harusku teruskan walau tak berpandu Andai kata jika aku pergi dulu aku pergi dulu Ku harap kau dapat memaafkan aku Bridge. Biar diriku hanyut atas perahu. Am G F E Maafkan Am aku jika aku bersalah ku hanya ikut G hati yang berkata benar gerakkan F emosi buat ku tercabar ku tahu ku Em susah ku mohon kau sabar kadang tak Am selesa harus ku melempar kadang yang ku G tak mahu harus ku duga tapi sampai F bila tapi sampai bila harus ku Em.

Hanya jasad yang berpenghunikan kalbu. Lirik Lagu Kelabu dari YonnyBoii Feat Azlan Typewriter.


Yonnyboii Kelabu Lyrics Lyrics My