Takkan lagi ku bersamamu. Am Dm Aku yang engkau cinta G C aku yang engkau sayang F Dm kau curangi aku F G apa yang kau mahu.


Mungkin Melly Goeslow Cover Feby Putri Youtube Youtube Lirik Lagu Lagu

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Mungkin ku mahu memaafkanmu. Jiwa yang dendam akan kerasmu. Discover short videos related to mungkin ku mau memaafkanmu kembali on TikTok. Tiada lagi yang ku harapkan.

Dan jangan lupa tekan lonceng agar kalian tahu video terbaru dari Channel LIRIK LAGU TERIMA KASIH. Mungkin dia kan berlalu Ku tak mahu mereka tertawa Diriku hanya insan biasa Miliki naluri yang sama. Download Mungkin Ku Mau Memaafkanmu Kembali Cover Feby Putri Teranyar - Mungkin sang fajar dan sayap burung patah Feby putri Cover Mungkin Viral WA full video Jika anda suka lagu lagu Mungkin sang fajar dan sayap burung patah Feby putri Cover Mungkin Viral WA full video Tanpa Ribet jangan lupa ya untuk mengapresiasi Artis ataupun Pencipta.

Demi cinta yang ada di hatiku. Mungkin sang fajar dan sayap-sayap burung patah. Tak mungkin ku kembali Cukuplah sekali kejelekanmu Menggamit pilu.

Ku mahu memaafkanmu kembali. Biarkan saja berakhir sampai di sini. F G Karena hatiku ini Em Am sudah cukup kau sakiti F G Am aku ingin putus.

Ku akn trus bsangka baiksupaya hatiku lebih tenang. Meloloskanmu dari kata pisah. Takkan mungkin aku Datang kepadamu Dan kau pula tidak mahu Berterus-terang padaku Sehingga diriku Terjerat dengan dustamu Verse 2 Kau buat ku terluka Kau buat ku sengsara Hingga ku tak mampu Merasakan kehilangan cinta darimu Dan kau pula membakarnya Dengan bara kebohongan mu itu Hingga aku lemah tidak berdaya Chorus 1.

Apa yang kau mahu. Rinto-56Mamontoarmypratama0 npnpastronot Cik Ayu cikayu44 Winowino08 Ayraayracamilan. Walaupun kamu mlakukn kslahan ku tetap memaafkanmu.

Am D ku mau memaafkan mu kembali G C demi cinta yang ada di hatiku Am B meloloskanmu dari kata pisah. Aku sayangkan diacuma aku dah xsanggup berdosaeven memandang dia dengan rasa sayang pun aku rasa berdosapelik bukantiba-tiba saja perasaan tu datangaku mahu kami sekadar bersahabat dahulumenjaga diri dan hati untuk Allahaku yakin aku buat ni sebab aku sayangkan dia sangat2aku mahukan masaInsyaAllah akan ku mohon pada Allah. Silahkan like sascribe komen da.

Tetapi bagaimana jika saudara atau saudarimu tidak mahu memaafkanmu. Aku di sini selalu merindukanmu yang jauh di sana. Ku tak mungkin akan dapat memaafkanmu Dan kini kau ingin meminta diriku Untuk menerima dirimu Kau membuatku menjadi pilihan cintamu Repeat 3 Cukup sudah semuanya kau kecewakan cintaku Ku tak mungkin akan dapat memaafkanmu Dan kini kau ingin meminta diriku Untuk menerima dirimu Kau membuatku menjadi pilihan cintamu Kau membuatku menjadi.

Selalu tak pernah damai. F G Sudah tak mungkin kan untuk Em Am di pertahankan lagi F G Am aku ingin putus. F G Sudah tak mungkin kan untuk Em Am di pertahankan lagi F G Am aku ingin putus F G Karena hatiku ini Em Am sudah cukup kau sakiti F G Am.

Dan sayap-sayap burung patah. Em mungkin sang fajar Am D dan sayap-sayap burung patah G C menyaksikan kita berseteru Am B selalu tak pernah damai. Explore the latest videos from hashtags.

Mungkin kata mereka tanda lemah tp ku bilang itu fitrah. Mungkin cintaku terlalu kuat dan menutupi. Umur 40 tahun adalah seorang penyanyi dan penulis lagu berkebangsaan Indonesia yang banyak.

Biar aku sendiri tanpa dirimu. Ku tak mungkin akan dapat memaafkanmu Dan kini kau ingin meminta diriku Untuk menerima dirimu Kau membuatku menjadi pilihan cintamu Repeat Chorus 3 Cukup sudah semuanya kau kecewakan cintaku Ku tak mungkin akan dapat memaafkanmu Dan kini kau ingin meminta diriku Untuk menerima dirimu Kau membuatku menjadi pilihan cintamu. Selalu tak pernah damai.

Paulus yang mengenal hati Yesus yang telah mengampuninya menulis Setakat yang mungkin jika dalam keupayaanmu hiduplah damai dengan semua manusia Roma 1218. Kusedia memaafkanmu Biar aku berparut seribu Asal sembuh lukamu Pahitku rasa madu Pulanglah oh kasihku. Walau masih ada sisa cinta.

Baca profil Melly Goeslaw selengkapnya di sini. Tiada lagi yang aku impikan. Bukan mereka mahu mngundang simpati tp cukup utk melurahkn rase d hati.

Apa yang kau mahu Am Em Usahlah menangisi kesalahanmu Am Em sungguh ku takkan bisa memaafkanmu Reff. Demi cinta yang ada di hatiku. F G Karena hatiku ini Em Am sudah cukup kau sakiti F G Am aku ingin putus.

Salam dari kamiAMofficial Bantu kami agar kami bisa bikin video lebih banyak. Apa yang kau mahu semua ku beri Apa yang kau mahu mahu mahu apa lagi Bagaimana aku pula a-a-aku serik Jadi aku ingin jalan sana tolong tepi sikit. Chord Lagu Mungkin Mungkin Ku Mau Memaafkan Mu Kembali Melly Goeslaw.

Mungkin sang fajar dan sayap sayap Burung patah menyaksikan kita berseteru Selalu tak pernah damaiMungkin cintaku terlalu kuat dan menutupi Jiwa yang dendam. Tiada lagi kata cintaku. Tak mungkin kan menyatu.

Semaksimum yang boleh cuba berdamai dengan musuhmu. Am EmUsahlah menangisi kesalahanmu Am Emsungguh ku takkan bisa memaafkanmu Reff. F G Sudah tak mungkin kan untuk Em Am di pertahankan lagi F G Am aku ingin putus.

Terlalu kuat dan menutupi. Jangan lupa like subscribe dan share kepada teman kalian. Jiwa yang dendam akan kerasmu.

Am EmUsahlah menangisi kesalahanmu Am Emsungguh ku takkan bisa memaafkanmu Reff. Mellyana Goeslaw Hoed lebih akrab dengan panggilan panggung Melly Goeslaw lahir 7 Januari 1974. Watch popular content from the following creators.


Contoh Administrasi Kelulusan Sekolah Dasar Lengkap Di 2020 Sekolah Sekolah Dasar Kepala Sekolah