Baca perlahan lahan semoga dapat pengajaran dari kisah ini. Kami mengemaskan barang dan bersedia untuk balik ke rumah.


Al Quran Tagging Reposted From Jom Dakwah Solat Itu Menjadi Berat Bagi Orang Yang Tidak Khusyu Kerana Bagi Mereka Solat Hanyalah Sebagai Satu Bentuk Melepaskan Bebanan Dan Hanyalah Sebagai Satu Bentuk Ibadah

Salam admin hidekan profil saya ya.

Saya mahu solat tetapi saya rasa berat. Malam semakin larut sedar tidak sedar hampir pukul 11 malam. Saya baru berkahwin 4 bulan dengan suami yang baru sebelum ni saya dah pernah berkahwin dan ada anak sorang sekarang anak saya duduk dengan ibu. Dia menjawab Pada tengah malam terakhir tetapi sangat sedikit orang yang mahu melakukannya Hadis Riwayat Ahmad Daripada Aisyah radhiallahu anha pula dari Nabi saw sabdanya.

Saya menyangka kan hal itu hanya setakat itu sahaja. Saya hanya berdiam tanpa menceritakan kisah misteri yang baru saya alami tadi kepada kawan saya. Saya tak bawa tinggal sama sebab.

Jadi dengan sebab itu saya ingin mengambil peluang di sini di hadapan Yang di-Pertua Dewan saya rasa juga berpengalaman lebih kurang saya juga rasanya kita sama-sama menjadikan bersatu ini menjadi realiti di dalam masyarakat kita di Terengganu bila kita kuat insya-Allah kita boleh bangunkan Negeri kita ini bersama-sama. Saya menunaikan solat Asar dan terus menyambung tugasan saya sebelum ini. Dua rakaat sunat fajar yakni sebelum solat fajarsubuh adalah lebih baik nilainya daripada dunia dan apa saja yang ada di dalamnya ini yakni dunia dan.

Foto sekadar hiasan.


Mana Lebih Afdhal Bila Berbuka Puasa Makan Nasi Ke Solat Maghrib Dulu Ada Orang Kata Makan Sikit Dulu Berbuka Dengan Maka Makanan Manis Makanan Makan Malam