Pemenang akan menerima hadiah dan. Mimi Monira tidak tahu mengenai kewujudan sekumpulan pelajar yang berpengaruh dalam sekolah itu yang juga dikenali sebagai Kumpulan The Wannababes.


Blink Aku Mahu Popular Shopee Malaysia

3 Aku Mahu Teman Tapi Mesra.

Sinopsis aku mahu ain msisarah. Salam kak ain. Fatin rasa faktor cerita di belakang kulit buku yang tak berapa menariklah. Assalamualaikum dan salam sejahtera IDEA MENJADI NOVEL Ramai rakan Facebook mencadangkan idea kepada AinMaisarah agar dapat dijadikan novel.

Segala persiapan diatur rapi. Ain dah mula cuak. Ain Maisarah Menetap di Kuala Lumpur yang indah permai tetapisedikit berjerebu Jangan risau Johor sampai bila-bila tetap di hati.

Ain Maisarah bercerita tentang buku terbarunya Aku Mahu ke New York. Sememangnya mereka menggunakan kata ganti diri aku kau mungkin disebabkan jarak usia yang tidak terlalu jauh. NovelComel ini tiada di kedai buku hanya eksklusif di Rumah Pink AinMaisarah.

Bukannya dia sengaja mahu memecat Ain. Buat rebonding Beg dan aksesori Pastikan beg dan kasut. Aku mahu mempunyai sinopsis yg amat menarik.

Namun berbeza buat lima orang remaja. June 5 2008 at 101000 AM GMT8. 430 Rating details 61 ratings 5 reviews.

Berikut adalah NovelComel yang boleh di pilih oleh adik-adik. Dah nak tercabut telinga aku mendengarnyakata Ain. Ain Maisarah masih menghamburkan tangisnya.

Daripada Wikipedia ensiklopedia bebas. Oleh itu hari ini AinMaisarah membuka seluas-luasnya peluang untuk para pembaca mencadangkan idea melalui pertandingan menulis sinopsis novel Aku Mahu. Tan Sri Hisham mahu menjual salah sebuah banglonya.

Fasha yang mendengar segera merayu mahu memiliki rumah itu. Seperti tidak memahami apa yang dikatakan Ain. Ain Maisarah ialah seorang penulis yang berjaya di Malaysia.

Walaupun tangannya laju mengemas pakaian dan barang-barang peribadinya tangisannya masih tidak mahu berhenti. Tempat pembaca boleh berkumpul penulis-penulis Blink Book santai menulis dan kita semua boleh. To-DO LIST IN ORDER TO ACHIEVE POPULARISM.

Digoyang-goyangkan telinganya kononnya geli mendengar ayat inggeris itu. The Wannababes kumpulan paling popular di Sri Bangsar sudah tidak sabar-sabar mahu menjejakkan kaki ke kota New York. Mereka mahu saiz XL satu kemahuan di luar jangkaan.

7 Aku Mahu Superbibik bersama Izanor 8 Aku Mahu Jadi Romeo dalam perancangan - tiada tarikh terbit 9 Aku Mahu Jadi Juliet dalam perancangan - tiada tarikh terbit 10 Aku Mahu Bergaya dalam perancangan. Beliau menetap di Kuala Lumpur. Rambut Gunting mengikut trend.

Itulah kelebihan membeli buku daripada Kak Ain NovelComel akan diberikan percuma bagi setiap naskah buku yang dibeli terus daripada AinMaisarah. Aku Mahu Buli mengisahkan nasib seorang pelajar baru bernama Mimi Monira yang baru sahaja berpindah ke Sekolah Menengah Sri Bangsar. Aku Mahu Saiz S dan Aku Mahu Teman Tetapi Mesra Impian utama mahu membina Banglo Pink AinMaisarah.

Mahu pinggang kerengga tanpa memakai korset. 4 Aku Mahu Buli. 2 Aku Mahu Saiz S.

Masing-masing menjangkakan pengalaman penuh gembira lagi bahagia. Ash menayang muka keliru. Buku pertama beliau yang mencetuskan kerjayanya sebagai penulis berjudul Aku Mahu Popular.

Pengurusnya Encik Saiful hanya mampu melihat sahaja. Memang minat sangat dengan buku-buku ain maisarahsiri AKU MAHU juga saya kumpul untuk adik-adik sayatapi saya pun baca sama. Aku Mahu Saiz XL.

Senarai Novel Ain Maisarah Siri Aku Mahu. Used book read-once-only Price. Ain merupakan pekerjanya yang paling rajin.

429 Rating details 343 ratings 16 reviews. Aku Mahu Ke New York 1 2 - Ain Maisarah. Pada Fasha memiliki banglo sendiri membuatkan dirinya setaraf Justin Bieber selebriti yang ada rumah seawal usia remaja.

And read once only. Ain Maisarah Alam Anuar. Look brand new just bought.

Aku Mahu Ke New York 1 2. Ain Maisarah - Aku Mahu Popular Status. PTS One Sdn Bhd.

Mengidam badan setaraf model. Selalu semua impikan saiz S. 1 Aku Mahu Popular.

Buat masa ini buku yang sudah ditulis oleh beliau sebanyak 111 buah.


Aku Mahu Jadi Seoulvivor By Ain Maisarah